Kundtjänst

013-20 54 00
Telefontid: måndag–fredag 07:30–16:00

För att bli effektivare och öka tillgängligheten förändrar vi vår kundtjänst. Under övergångsperioden – 1 till 15 februari – kan därför väntetiden i telefon bli lite längre än normalt. Vi ber om överseende med detta och hoppas att vi ändå kan hjälpa dig på bästa sätt.

Felanmälan på webben är fortfarande öppen dygnet runt och vid akuta fel utanför telefontid kopplas du till vår jourberedskap.

Läs mer här.

Vid ej akuta fel – logga in  

 

Exempel på ej akuta fel är problem med ventilation, 
värme, fönster eller belysning. Logga in här.

Om du behöver inloggningsuppgifter, skicka e-post
eller ring 013-26 34 63.

   

​    Vid akuta fel – ring Kundtjänst 013-20 54 00

 

Vid akuta fel utanför telefontid kopplas du till vår jourberedskap.

Exempel på akuta fel är vattenläcka, stopp i avlopp, driftstörningar på hiss
eller brister som kan leda till personskada.

SharePoint

Ta kontakt med ägaren av samarbets- eller projektplatsen.

 Övriga system

iFix, Vitec Energi med flera: ring LKDATA Kundtjänst 013-20 60 00.